Kızlar sma dan sonra Aptamile geçtim şu an ki seri numarası yok ama paketi yeni açtım belki de verdim çocuğa 10 gün ishal kusma çekti besin alerjisi dediler çocuk yaklaşık 1 haftadır da aşırı huzursuz kıvranıyor mamadan diye düşündüm ne kullanıcam artık şaştım Evolvia düşündüm nasıl bir mama tokluk nasıl besleyici mi