alp3413 3 yaşında oğlum ve aşırı hareketli bi dk durmaz. Kuruyemiş yiyor kabuklarını kamyona doldurup nakliyat yapıyor, bazen mutfaktan leğen limon sıkacak ne varsa yağıyor oblarıb içine mandal koyuyor. Sonra camdan bakar kim geldi kim gitti. Gelir tepeme çikar. Tablet var yazı yazılan iki tane onlarla oynar. Tepeleede dolanır, zıplar. Top oynar ama o da sıkıntı hamile olunca pek bir şey yapamıyorum. Zor yani