aslhnkrts aylin762 kızım 20 aylıkken diş ağrım vardı o zaman yazmıştı diş hekimi kullandım eczacı da 6 aydan sonra içilebilir demişti
defnealeyna08 Ben taburcu olurken yazmıştı doktor bana reçeteli Sezeryandan sonra yani Hastanede de damardan veriyorlardı bir zararı yok bence Ben içtim yani emzirmeden önce
gizemtemel Merhaba genelde emziren annelere paroldan baska bir ilac yazmazlar ama arvelesden emin olamadim bende hastaydim agrilarim çok sezaryen dogum oldum ve antibiyotik dahi yazmadi serum bile vermediler ayakta atlattim sadece parol ile istersenix hemsirenize bir danisin
emosss__ Bende daha önce arveles iğne olarak aldım en az 5 saat emzirme demişti doktor bol bol su iç demişti oğlum 1 yaşındaydı