asemd Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var bu zamana kadar gaz sıkıntısıda var fakat benim çocuğum doğumdan beri ne beşikte sallanıyor ne ayakta sallanıyor ne de ayakta kucağımıza yatırdığımızda duruyor asla uyumuyor ve hemen o pozisyondan kalkmak istiyor ağlıyor Sadece yatağa uzanıp göğüsüme doğru onu aldığımda ağzına emziği verip sağa sola yapıyorum anca öyle uyuyor . Kucağımda uyusa bile yerine koyduğum an uyanıyor o kadar derin uyuyor ki kucağımda hep kaldırdığım an uyanıyor veya maksimum 15 dakika sürüyor Gündüz ve gece 7/24 sadece üstümde yatıyor birkaç defa denk getirip yatakta yatmıştır bu durumu yaşayan var mı
hamilesavi asemd 53 günlük bebeğim aynı. Yatağında sanki sensör var, diken var. Koyduğum gibi gözünü açıyor. Emzik de kabul etmedi malesef. Sabrediyorum bir gün geçer diyorum ancak 🥲
mutlu27 asemd emzik tutmuyir kolik bi bebek sallamam dedim sallamiyor ayagimdan indirdim an uyaniyir ve oyle yerde de durmuyir kucagima alsam durmaz delirmek uzereyim kollarim koptu coddi anlamda asiri titriyor biraktigim an kucagimda gucsuzluk var cocugu tutunca mecbur dusmesin diye kasiyirum biraktigim an agrisindan uyuyamiyorum
dmlylcn asemd beşiği önden sıcak su torbasıyla bir iki dk ısıtıp, torbayı kaldırıp, sıcak yere yatırmayı deneyebilirsiniz. Birden kucağınızdan soğuk yere geçmek de uyarıyor olabilir, ben denedim geçiş sürecinde etkisi oldu sanırım biraz alıştı.
asemd sengul34 defnealeyna08 aklınızda bulunsun 2. Aya kadar en şiddetli olduğu zamanmış gazda doktor öyle söyledi 3.4 ayda ufaktan alışmaya başlıyorlar dedi eğer sizinde gaz probleminiz varsa bilginiz olsun
incilibus Tam 60 günlük bebeğim birebir aynı durum. Hem de kolik. Tam 9dan beri gece uykusuna geçirmeye çalışıyorum defalarca uyuttum yerine koyduğum an ağlıyor