zeynepkazgan Kızlar antidepresan kullanıyorum 5 günlük bebeğim var emmiyo sağıp veriyorum antidepresan kullanıp emziren var mı ?
meliiii zeynepkazgan bende merak ediyorum bu yüzden emzirmeden sonra gideceğim hastaneye tabi belki bana vermez başka sağlık problemim vardır
ygzmoms zeynepkazgan iyi geldi mi bugün bende başka bir ilaca başladım yan etkilerinden korkuyorum panikliyorum ilk zamanlar olması normal dimi
zeynepkazgan ygzmoms evet kesinlikle normal elk içtiğinde korku olması da çok normal hahgi ilaç bebek var mı
ygzmoms zeynepkazgan beni de Paxera çok kotu yapmıştı. Bu ilaçların yan etkileri zaten çok mecbur dayanacağız
berkuss zeynepkazgan tam emin degilim ama sanirsam antidepresandan kullandiktan bdlli saat sobra sutu sagip dokmen gerekiyor benim bi srkadasima doktoru oyle demisti
Tugceonrdml_ zeynepkazgan antidepresan kullanirken emzirmeniz de sagip vermeniz de doktora sorarak mi veriyorsunuz bende kullanırken emzirmeyi sonlandırdık çünkü o yüzden soruyorum bende lohusa depresyonuna girmiştim
zeynepkazgan Tugceonrdml_ doktorum emzirirkende kullana bilirsin demişti gebelikte zararsızmış benim kullandığım
e_zgi Ben şurada yerimi alayım ilaçsız düzelemeyecek gibiyim ama süt veriyorum 🤷♀️kullanılan ilaçlar var diye biliyorum