Benim bebeğim de 50 günlük. İlk 2 haftayı sürekli ağlayarak geçirdim günün belirli saatlerinde özellikle hüzün çöküyordu sebepsiz ağlıyordum artık niye ağlıyosun demesinler diye banyoda gizlice ağlayıp geliyordum sonra bu durum biraz azaldı ama özellikle ilk 1 ay gün içinde ara ara sıkıntı hissettiğim ağladığım çok oldu şimdi de bazen bebeğim çok ağladığında tahammülüm azalıyor çok geriliyorum baş edemeyecekmişim gibi geliyor, zaten eşim dışında desteksizim sanırım bu da hissettiklerimi katlıyor.
Kısaca ben de içimi dökmek istedim yalnız değilsin çok benzer süreçler yaşıyorum ben de inşallah zamanla daha iyi oluruz 🫠