Xnewmomx Aptamil 4 numara kullanıyoruz 2 yaşına Nisan’da girecek ama benim hiç içim rahat değil seri no vs tutmuyor geri çağrılanlar ile ama ne bileyim aynı bantta üretilir bulaş olur ama nasıl bırakacağız ne kullanacağız yerine bilmiyorum süt düşündüm ona da doktor iyi değil demişti ama ne bileyim bu içinde ne olduğunu bilmediğimiz mamadan daha iyidir diye dşündüm bilmiyorum kafam karışık