Sema_nur20
Sadece anne sütüyle beslenen bebekler de 10-14 güne kadar normal kabul ediliyor anne sütünün sindirim çok kolay olduğu içim bazen vücut tarafından tamamı emilir ve dışarı atılacak bir şey kalmazmış. Ama siz kakasının durumuna dikkat edin yani kabız gibi sert ve kuru kaka yaparsa kakasında kan olursa karnı çok sert olursa hiç beklemeden doktora gidin