hellomomy_ anneu sütü sağıp atmamızı gerek yok dimi bende Thyromazol başladım doktor için rahat etsin diyorsan ilk 3 saat sonra sağ sütü at dedi ama tekrar birikmesi için yine 3 saat beklemem lazım bebek o kadar beklemez :(
bebekse hellomomy_ hayır , hamilelikte te kullandım, bebek şimdi 2 yaşında hâlâ kullanıyorum. Sanırım bu ilacı ömür boyu kullanacağım.
altaylardantuna hellomomy_ hiç gerek yok ben hamileykende emzirirkende kullandım levotrin 75 mg devam edebilirsiniz sizin için söylemiştir siz panik oldunuz diye
anneu hellomomy_ ay daha neler 8 aylık bebeğim bir kere bile öyle bir şey yapmadım doktorum da demedi
hellomomy_ bebekse Çok zor bi hastalık ya bütün organları etkiliyo gerçekten Allah şifa versin hepimize