mommommmm evet benimde ilk cocugum aklıma ilk gelenlerden biri iyiki gurbette değilim oldu insan çok üzülüyor öyle böyle değil kaç gün oldu hafiflemedi gerçekten nasıl bir illetmiş simdi iyileşir ya sonra yine bulaşırsa diye kaygı duyuyorum şimdiden bile allah yardımcımız olsun çok şükür kalıcı hasarı olmuyormuş sayılı gün bu günler de geçicek tek tesellim yatış falan oldu