Merhaba hanımlar
1 ay önce sezaryen doğum yaptım. Demir ilacını 10 gün içip bıraktım aşırı kabız yaptı beni. 2 haftadır baş dönmem var. Son 3 4 gündür aşırı çoğaldı. Emziriyorum aynı zamanda da. Sebebi demir eksiligi olablir mi acaba başına gelen var mı? Birde acile gitsem bu sebepten kan degerlerime bakar mı acil