Bebeğim aşırı hareketli ve kundakla uyuyordu hep şimdi 6. Aya girdi ve uykuları çok kısa maalesef gece bile en fazla 2 saat uyuyor saat başı uyanıyor kundakla alakası olabilir mi bırakmaya çalışıyorum ayağımda sallayarak uyutuyorum bu seferde elleri sürekli hareket halinde uyumuyor ne yapacağım bilmiyorum deneyimli anneler kundak nasıl bıraktınız