ngzr Kızlar bebeğim dört aylık demir damlasını doktorumuz OCEAN microfer ya da Bestiron önerdi sizce hangisini kullanmalıyız
sadbut Niyesordunbucevabi merhaba bestironu kaç damla olarak kullandınız acaba bebeğim 10 kg şu anda çok mu veriyorum bilmiyorum bir ay olmadan bitiyor Damla başka markaya mı geçsem acaba dedim 16 damla veriyordum ben açıkçası artık damla da saymıyorum direkt bir tam çekip sıkıyordum ağzına
ngzr Teşekkür ederim D vitaminimiz OCeon diye demiri de ondan aldık ama biraz kullanalım gidişata göre degiştirmeyi düşünüyorum