Kizim 8 bucuk aylik. Bazen goruyorum bebekler elinde kendisi yiyor ya da yemege calisiyor. Benimkinde tık yok. Önüne bez serip koyuyorum bizimle beraber masaya oturtuyorum ama yok. Yemegi yaklaşırsam agzini aciyor ama ayni hemegi eline versem agzina goturmuyor. Elini agzina goturtuyorum yine de istemiyor. Ben yedirirken elleri serbest. Bazen doyunca elimi tutup ı-ı diyor. Blw yapmak ve kendi kendine yemeyi ogrensin istiyorum. Kofte ya da daha yumusak seyleri eline verince eziyor hic agzina goturmedi. Onun disinda tum gelisim basamaklari normal suana kadar. Benim gibi olan var mi ben mi evham yapiyorum. Nasil bir yol izlemeliyim? Biberonu da mesela kendisi tutmuyor su veya sagdigim sütü koyuyorum. Ben tutuyorum iciyor o biberonla bazen oynuyor dokunuyor ama eline versem kaldirip kendisi icmez