ilaydamom24 Kızlar 5 gün sonra kızım 17 aylık olacak. 2 gündür gündüz uykusuna geçmeden önce duygusallaşıp içli içli ağlıyor. Sebebini anlamıyorum açıkçası bir ihtiyacı da yok gibi. Sizde durumlar nasıl acaba. Atak falan mı bu
lunalunuay Enerjisini boşaltıyor olabilirim benimki de kudurur durur uyumamak için besigine koyunca koydum diye ağlar alırım kucağıma uykuya ikna olur uyur ama hep böyleydi sizinki yeniyse farklı bir sebebi de olabilir
ilaydamom24 lunalunuay ya uykuya geçmeden önce öyle mızmıZlığı yok. Ben yanında olayım sadece kendi kendine oyun kurup oynar vs. Ama iki gündür gündüz uykusuna geçmeden fena ağlıyor. İlgilenip sürekli konuşuyorum, ekran vs de yok hayatımızda. Hayatımızda da bir değişiklik yok çözemiyorum niye. Yeni evet lunalunuay
ilaydamom24 oylesinebiri__ ayy dün ben oturdum kızımla ağladım yaa, atak mı ki bu ne kadar sürecek. Derdini anlatamadıkça daha çok ağlıyor
oylesinebiri__ ilaydamom24 bilmiyorum az öncede durduk yere içli içli ağladı uyku öncesi de ağlamışti hiç anlamıyorum ne istiyor