Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 9 ay olacak fakat birşey okuduğum zaman 2 gün sonrasında hatırlamakta güçlük cekiyorum, özellikle kpss ye çalışma açısından zor oluyor. Sizde bu durumu yaşadınız mı? Kan değerlerine falan mı baktırmak gerekiyor bilemiyorum🤔😞