Kızım 19 aylık istediği olmadığında kucak istediginde uykusu geldiginde dediği olmadığın da ilgi istediğinde gidiyo kafasını yere duvara ya da mama sandalyesindeyse ona vuruyo aglıyor neden böyle yapıyor normal mi çok üzülüyorum nasıl geçer bu durum yaşayan var mı neden yapıyor neden kaynaklanıyor ?