mombabe ben fileden alıyorum. Dolapta 3.7 yağlı Kırmızı kapaklı veya jersey var 1lt onu alıyorum. Bulamazsam acil durumlarda BİM’den altın süt alıyorum. Sek ve içim i çok beğenemedim ben pastorize süt olarak. Kutusu karton çok güvenilir gelmiyor ve diğerlerine göre daha duru :/