aslikursat hiç faydasını da zararını da görmediğim tek ürün diyebilirim. Son azı dişine hele hiç işe yaramaz bence çünkü en zor çıkan dişler. O kadar diş süreci geçirdik hiç biri bizi son azı dişler kadar yormadı. Doktor calpol veya dolveni serçe parmakla diş etlerine masaj yaparak sürmemizi söylemişti. Bir iki dk masaj yaparak sürüp üzerine su içirmiyoruz. Yine jel ve diğer yöntemlere nazaran bu ağrıyı hafifletiyordu ne kadar kısa sürse de. Uyku öncesi yapmanızı öneririm, kısa süreli ağrısı gittiğinde uykuya dalması kolay olur.