Kızlar 29 haftalık doğum yaptım. Şuan düzeltilmiş iki buçuk aylık oldu. Reflusu var çok. Kilo alımı bazı haftalarda durdu bazen de az aldi. Genel olarak az aldı. Gaviscon infant kullanıyoruz o iyi geldi biraz. Şuan 4900gr bir haftada hiç kg almami. Sizde durumlar nasıl? Kilo almasını istiyorum bebeğimin tabi önce sağlıklı olsunlar ama güzel kilo da alsın. Demek istediğim öyle tombik tombik değil ama alt sınırda persentil tablosunda en azından orta seyirde devam etse 🤲🏻