Arkadaslar bebeğim 2 gündür okadar şiddetli öksürüyor ki, bugun doktora götürdüm gece hiç uyuyamadı huzursuz oldu. 38 derece atesı var. Doktor kopek öksürügğ felan dedi ne oldugunu bılmıyorum ilk kez duydum. İlaç yazdı agızdan alım seklinde iğne verdi. Öksürük surubu ve13 damla kullanılan bır ılac ve parol. Buna ek olarak bisolnatur aldım bunu da kardeşim önerdi çocugun ıyı gelmiş. Yanlız ben öğlen eve geldim doktordan vermek istedim ağızdan verılen iğneyı pekmeze karıştırdım çok acıymıs, anında gerısın gerı kustu. İlaçları veremiyorum. Agzını kılıyor. Ne yapıcam bılmıyorum. Siz ne yaptınız önerınız varmı bu hastalık için ve ilaçları nasıl verıcem ben