Ben kızımı asla kimseyle kıyaslamam çünkü her bebeğin gelişim basamaklarının aynı olmayacağını bilirim .
Eşimin bir yengesi var , onun torunu kızımdan bir ay küçük pardon 36 gün 🙄 onlar gününe kadar hesaplıyor. Torununun iki dişi çıkmış , benim kızımın dişleri daha çıkmadı . Bunu maharet sanan insanlar . Dişi erken çıkınca o daha iyi gelişiyor .. onlara göre ..
kızım 8 aylık , geçen arıyorlar “Sizin kız bir yaşadı daha yürümüyor mu?” Diye soruyorlar . Asla kıyaslamak için söylemiyorum ama benim kızım 3-4 aylıkken dönüyordu, onların torunu 6 aylık oldu daha dönemiyordu. Hareketsizdi sürekli, yani illa bende mi kıyas yapayım şimdi ne kadar saçma sapan şeylerde sidik yarıştıranlar var hayret ediyorum