nn03 Bir yerde okumuştum rahat uyuyorsa eğer çıkarmanıza gerek yok diye. Ama tabi biz anneler öyle düşünmüyoruz çıkarıyoruz yani ben hep çıkardım tekrar uyuttum. Çok şükür benimki memede de uyumuyor, emzik veriyorum öyle uyuyor. İlk oğlumda çok zorlanmıştım anlayabiliyorum sizi.