cicianne79 Merhaba 1 aylık bebeğim her beslenmeden sonra dik tutsamda azıcık çıkarıyor yani 1 yemek kaşığı kadarını gazını çıkardıktan sonra 1-2 öksürüp bakıyorum çıkarıyorda normal mi reflü sayılır mı bu. Hepsini çıkarmıyor ama öksürmesi normal mi
presnsesinannesi cicianne79 evet normal. Çünkü mide asidi yukarı çıkıyor o yüzden öksürüyor. Kusarken. Öksürük kusturuyor, mide asidi öksürtüyor. Birbirini tetikliyor yani
presnsesinannesi cicianne79 iyiyiz canm hamdolsun. Siz nasılsınız? Bebeğim iyi hamdolsun yani aynı. Bakalım doktora gideceğiz ne diyecek☺️