Doğum yapalı 7 ay oldu ama onun ağrısı dün gibi. Gercekten bu kadar ağrılı olacağını tahmın etmezdım. Uyusuklugum gecer gecmez sonda çıkar çıkmaz ayaga kalkarım sandım. Ve çaktırmamak için kalktım hiç yatmadım ama o oturuş o kalkış o ilk yürüme işk wc ye gidiş hâla aklımda. 10 gün kadar sürüyor iyileşme süreci. Hergün azalarak ama... ilk 4 5 gün zor onu atlatmak önemli. Geçmiş olsun