Kızlar bebeğime 1 çay kaşığı yoğurt verdim.Kaka yaptı dünden bugüne 2 kere sorun yoktu baktım.Vücudunda da bir şey yok.Kaşının üstünde kızarıklık var sadece ama beyaz tenli cildi inanılmaz hassas normalde de.Alerji böyle tek bi noktada olur mu cildi hassas olduğu için mi olabilir