umay845 Kızlar reglim 2 gün gecikti. Dün yaptığım test negatifti, bugün hayalet çizgi gördüm. Yarın kan vereceğim. Daha önce yaptığım testler hep direk negatif çıkardı, akşamına da regl olurdum zaten. Bu sefer hayalet çizgi görünce heyecanlandım. Nimo marka test. 
birmelekannesi__ umay845 ikinci kızımda aynı böyleydi daha sonra doktora gidince öğrendim hamile olduğumu
dikenlimon umay845 benimde böyle olmuştu ve hamileydim, pozitif gibi duruyor hayırlı olsun sağlıkla doğsun🥰
UykuPerisi_ umay845 yüksek ihtimalle var canım hayırlı uğurlu olsun şimdiden :) sağlıkla gelsin inşallah
umay845 UykuPerisi_ İnşallah ama açık pembe lekelenmem var şu an. Regl gibi değil ama peçeteye sildikçe geliyor sürekli :( yerleşme mi yoksa regl mi emin olamıyorum.
Kaardelen umay845 Hamilesiniz bence. Erken olduğu için ilk başta negatif vermiş olabilir. Yeni bir gebelik olabilir yani. Kan verince netleşir.
umay845 Kaardelen Akşam üstü peçeteye açık pembe kan geldi. Ped taktım, ped üstüne de çok az geldi. 3 saat geçti ped aynı ama peçeteyle sildikçe pembe kan gelmeye devam ediyor. Yerleşmemi yoksa regl mi anlamadım.
2_oglanannesi umay845 pembe veya kahvarengi kanama yerleşme kanamasıdır. Aktif kan rengi olursa regli demektir. Büyük ihtimal gebesiniz. İkinci oğlumda benimde böyle olmuştu
hakan3 umay845 testi çok erken yapmışsınız. İlk bir hafta hiç regl gelmezse o zaman idrar testinden net gelir. Ama erkenden gecikme olmadan yapılırsa hatalı olabilir. Tabi kan verdiyseniz sonucu net öğrenirsiniz bize de haber verin :)
umay845 2_oglanannesi Umarım öyleyimdir, kanama çoğalacak, “aa regl bu” diyeceğim diye korkuyorum. 🙏🏻
umay845 hakan3 Erken gebelik testi yaptım o yüzden çıkar sonuç demiştim :/ yarın kan vereceğim regl ye dönmezse şu an gelen kanama.
2_oglanannesi umay845 nasip. İnşallah sağlıkla kucaklarsınız ne diyelim🥰 bizide haberdar edin. Yatın dinlenin biraz
umay845 2_oglanannesi Sinirlerim bozuldu :( teşekkür ederim desteğiniz için. İnşallah hayırlısı neyse o olur.
cicibebek Bende iki gün önce gebelik testi yaptım aynı böyle çıktı korktum gidip kan verdim bugün sonuçlar çıktı hamile değilmişim neden böyle hayalet çizgi çıkıyor anlamıyorum korkutuyorlar bizi