Kızlar merhaba, 8bucuk aylık bir kizim var ,daha önce de yazmıştım uykuya aşırı bir direnci var söyle gözünden uyku aksa da uyumak istemiyor. Birçok gece saat başı kalkıyor emip geri yatıyor. Ben de uykuya elimde geldiğince direnmeye çalışıyorum ama yoruluyorum illaki, destekli büyütüyorum bebeğimi ama gece benle tabiki. Marmara üniversitesi uyku polikliniğine gittik oradaki psikolog her sabah yürüyüş,geceler memeyi bıraktırma, uyku arkadaşı uykuya giderken baybay demeyi felan söyledi bir süre yaptik ama yok ,sabahları da yorgun oluyorum bazen çıkaramıyorum babası çıkarıyor vs. Uzun lafın kısası cok tutarlı olamadık. Geceleri meme emmeden kesinlikle uyumuyo çığlık kıyamet,birkaç kez babası kalkti uyutmaya çalıştı o da yapamadi. Bir de cok ağlayınca eşim üzülüyor ağlatmayalım daha cok kucuk vs diye. Siz neler yapıyorsunuz ya da yaptınız. Farklı şekilde metodu olan var midir yardımcı olabilecek ?