Oğlum 31 aylık yani 2 bucuk yasında . Konuşma terapistine gittik ama önce özel eğitim önerdiler ikisi de aynı yerde zaten. Başladık özel eğitime komutları yerine getirmesi ve iyi taklit yapabilmesi icin. Misal hoca gel deyince gelmesi gerektiğini söylüyor ona çalışıyoruz ama her zaman gelmiyor tabi ki. Ki gelmez de her zaman ben inanmıyorum robot değil ki bu. Merak ettiğim böyle eğitim alıp sonuç alamayan var mı