evocum Merhaba, diyarbakır oyun gruplarından memnun kaldığınız veya kalmadığınız yerler varmı 4 aydır bi oyun grubuna gidiyordum farklı bi oyun grubu araştırmadındayım yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻
Noname987 evocum Muzipoya götürüyorum oğlumu memnunuz konsept olarak diğer oyun gruplarından farklı hareket alanı da var. Sürekli etkinlik olunca sıkılıyorlar ben de başka yer denedim başta memnun kalmadım ama muzipo güzel
evocum Noname987 bende deneyimledim orayı bir kez ama gittiğim yer daha iyiydi ama fiyat olarak zam yapmıslar farklı yerler arayışındayım bu arada ne kadar süredir oraya götürüyorsunuz
Noname987 evocum benim çok olmadı iki Üç kere tek seferlik götürdüm daha sonra yazdırdım ocak başında kaydını yaptırdım ama düzenli olarak henüz tam anlamıyla başlamadık. Zaten bu şehirde çok seçenek yok maalesef jue jue mom a götürdüm ilk orayı sevmedim. Bir de kasaba var oraya da saatlik götürüyorum