Kızlar aralıkta dogum yaptım kızım 3 aylık lohusayken kanamam azalmıstı bir hafta sonrasında ama bir gün pedte böyle cenin tarzı bir kanama gördüm peceteyle baktım böyle orta yumusak bir seydi inceledim baya ama tam anlamıyca bebek vucudu diyemem ama benziyodu acaba böyle bir sey olabilir mi olsa bile ultrasonda gözükmez miydi