Alt kesici dişler sonrası üst kesicilerin tamamlanmasını beklerken, bir tanesi daha çıkmadan azı dişler geldi üstten. Yaşayan var mı böyle bir şey? Doktora gözükmek gerekir mi? Hiç hastaneye gitme yanlısı değilim şu dönemde. Yaşayanlar paylaşırsa çok sevineceğim.