Merhaba sevgili anneler, bebeğim dört aylık doğduğu günden beri uykucu bir bebek. Bu yönden çok şanslı olduğumun da farkındayım kızıma minnet duyuyorum ama şöyle bir sorunum var bebeğim sabah da çok geç kalkıyor öğlene kadar uyumak istiyor. Bi haftadır erken uyandırmaya çalışıyorum.
Bırakın uyusun demeyin lütfen tam bu aylarda biyolojik saati artık oturacak 7-8 arası güne başlamamız gerek.
Ek gıdaya başlıcak bu çocuk öğlen yemeği mi yesin kahvaltı mı o saatte
Kreşe vs başlasa o yaştan sonra daha zor gelecek
Hastane işimiz vs oluyor mahvoluyor uykusu bölündüğü için
Vs vs bir sürü sebepten düzen oturtmak istiyorum . Öyle birden 12 yi 7-8 yapmak zor olur diye geçen hafta 9 da kalktık bi saat uyanık durdu geri yattı. Bu hafta da 7-7.5 arası kalktık yine bi saat dayanabiliyor sonra hemen uyuyor. Ama sorun şu ki o bi saatten sonraki ilk uykusunu 2-3 saat uyuyor yine ben uyandırıyorum. Şu an mesela kucağımda emzirdim uyumaktan ememedi bile mışıl mışıl yatıyor hala nasıl. Nasıl yapabilirim nasıl düzen kurabilirim. İlk uyanıklıktan sonra sanki gece uykusuna devam ediyormuş gibi hissediyor muhtemelen. Uğraşıp uğraşıp başa sarıyormuşum Gibi hissediyorum