Önceki postlarımda bahsetmiştim.. Kızım (20 aylık) son iki üç gündür biberonla su içerek uykuya dalmasını kesiyorum (yani destekli uyuyordu bağımlı gibi olmuştu)
Ama geceleri mahvediyor beni. Uykusu bölünüyor sürekli, pış pış okşama vs. derken tam dalıyor 5-10 saniye sonra tekrar mızıldanarak uyanıyor.
Dün gece 2 saat boyunca uyumadı uğraştırdı beni çok kötü bi geceydi..
Lütfen fikir verin, napmalıyım ?
Destekli uyuyan bebeklerde desteği kesince nasıl kesintisiz gece uykularına döndürebildiniz ?