oylesinebiri__ Bilgim yok üste kalsın ama özel de çok ücret istiyorlar benim denk geldiğim çok garipti saçma sapan çıkip koridorda insanları azarlıyor du kendi kendimin psikoloğu oldum gitmedim
Busramustim oylesinebiri__ evet ücretleri fazla ama özele gitmeyi düşünüyorum psikiyatr doktoruna gitmektense psikolog arıyorum