kubraa0606 Büyür giderler birlikte, olan olmuş . Allah kolaylık versin . Röntgen için de endişe etmeyin bence. Ben de gebe olduğumu bilmeden ilaçlı tomografiye girdim . 3 hafta 5 günlük hamileymişim meğer . Gebeliğim boyunca en iyi doktorlara göründüm perinatoloji için başka başka doktorlar gezdim .% 80 bir sorun görünmedi . %20 ihtimali de hep bırakıyorlarmış yanılma olabilir diye . Doğunca bakın yine dediler . Çok şükür oğlum sağlıklı