Bebeğim 4 ay 15 günlük. Uygulamada atak bitmek üzere görünüyor ama bebeğim 2 gündür geceleri saat başı uyaniyor. Gündüz maksimum 40 dakikalık uykular yapıyor. En geç 20.00 gibi gece uykusuna geçiyor. 23 gibi uyaniyor. Emziriyorum yatiriyorum. Sonra saat başı uyanmaya başlıyor. Çığlık çığlığa ağlıyor. Atmaktan dolayı mıdır? Doktora bile götürmeyi düşündüm acaba bir derdi mi var diye