zeynep1401 Bebeğim 9 aylık lahvalti yaptirirken su veriyorum ara ara ama içime sinmiyor kuru kuru yemesine ne zaman oda kahvaltıda biseyler içmeye baslicak 🥹😅 Bir de biz kahvaltıda çay falan içerken bakıyor ya😅
bebiskoveannesi zeynep1401 sadece su içiyo. Çay zaten vermem. Karadut özü yapıyorum içmiyo komposto yapıyorum içmiyo. O yüzden sadece su
Pamukhanim_ zeynep1401 pekmezli, karadut pekmezli su, yazın şeftali, erik, kayısı, üzüm,visne suyu yaptım onlardan içiyor, bazen kefir içiyor
ebrusafura Biz çay veriyorduk hastanelik olduk meğersem gaz yapıyormuş lagma verdi doktor mayıs yasakladı 15 aylık su ve komposto şeyler içiyor
cananbulbul zeynep1401 daha ek gıdaya geçmedik ama portakal suyu falan içemez mi? Kendiniz alıp sıksanız
SooMin ebrusafura demir eksikliği de yapar siyah çay yetişkinlerde bir sınırlı tüketim diyorlar geçmiş olsun
smileylaylom zeynep1401 13 aylık bir şey vermiyorum sıvı ile midesini doldurmasın diye. Çünkü oğlum meyve görse tabağında meyve yemek istiyor o nedenle vereceksem en son veriyorum meyveyi. İçeceği de görünce bitirene kadar içmek istiyor alışkanlık yapmaması adına da vermiyorum
barankus zeynep1401 hergun olmamak sartiyla ihlamur veriyorum cok da seviyor.ihlamur vermedigim gunler su veriyorum kahvaltida.bizimle kahvalti yapiyorsa cay bardagina deliriyor icmek istiyor o zaman onun icecegini cay bardagina koyuyorum ohlamur yada suyunu oyle zaptediyorum simdilik🤣