Eylul0819 KıZım 10 aylık doğru düzgün içiremiyorum tadını beğenmiyor ne yapabilirim sağlık ocağının verdiği bu arada kesinlikle ağzını açmıyor kafası da çok terliyor sanırım vitamini eksikliğinden
Deletedmom277 Eylul0819 ocean 400’lük alın. Temiz içerikli marka ve fıs fıslı. Ağıza bir fıs içememe gibi durumu olmuyor o zaman
espalp Eylul0819 benimki de onu içmiyordu içinde ayçiçek yağı var o yüzdendir dedi doktor. Ocean d3 aldık severek içiyor bunun içinde zeytinyağ var 👍🏻
honeyson Eylul0819 aynen arkadaşlara katılıyorum ocean o konuda çok rahat içirebilirsiniz benim oğlum görür görmez Ağzını açıyor artık 😊
Eylul0819 Teşekkür ederim arkadaşlar bende o marka alayım o zaman ne kdra aldınız acaba netten mi alsam eczaneden mi