@[silindi]
Yazmaya nereden başlasam bilemedim. Öncelikle bağ dediğiniz şeyin emzirmeyle ilgisi yok, ama sizin duygu regülasyonunuzla var. Onun için önce duygularınıza çalışın bence
Kendinize söyleyeceğiniz ilk cümle bebeğim beni sevmek zorunda değil, ama ben onu sonsuz seviyorum ve bunu hiç bir şey değiştiremez…
Şimdi düşünün basit bir empati anne ya da ablanız bizi sev bizsiz yapama vs diye çıldırıyolar ne yaparsanız ben kendimi geri çekerdim. O baskı beni husursuz ederdi açıkçası.
Her gün kalkın ve bebeğinize seni sonsuz seviyorum hep öyle olacak deyin sadece bu kadar. Sarılmak istemiyor mu bırakın ya da izin isteyin işte elime dokunabilir miyim, o zaman seni bir defa öpeyim vs gibi
Beslenme konusunda siz yemek yerken mama sandalyesini koyun masanıza huzurlu bir ortam yaratın. Önüne koyun arada siz teklif edin beklentiye girmeyin ve ısrar etmeyin ve sabredin. Siz o kadar aleminizde büyütmüşsünüz ki bir bebek bununla nasıl başa çıksın halbuki yemek yemek dünyanın en doğal olayı. Ayrıca mamada alıyormuş yani şuan hele öyle kaygılanacağınız hiç bir şey yok.
Verdiniz yemedi, tamam yavrum nasıl istersen ne zaman istersen anne sana verir, anne hep burada bu duyguyu verin önce. E bunun tadına bakmak ister misin o zaman, yumurtayıda tavuklar yapıyor biliyor musun biz yiyelim diye teşekkür ederiz tavuklar bakın benim bebeğim nasıl yiyor izleyinde görün…. Gibi hikayeler Ama gerçekten sakin ve mutlu bir şekilde. Yani o yemezse ya da annesini sevmezse yinede annesi hep orada güvende bunu hissetsin sonra zaten siz istemesenizde bağlanır.
Depresyon konusunda yardım alın mutlaka en basit devlet hastanesine gidip basit bir antidepresan bile yazdırabilirsiniz terapi alacak imkan ve zamanınız yoksa.
Ve siz çok iyi bir annesiniz hep söylüyorum burada bi anne gelip burada post açıyorsa sevgidendir🌸💕