minikelebek3  Kızlar merhaba sütümü sağıp dolaba koymuştum ilk defa yapıyorum baabilirmisiniz bozulmuşmu? Bozulmadıysa nasıl ısıtabilirim
MayaliHamur minikelebek3 su kaynatıp içinde biraz bekletebilirsiniz.. görünüş itibari ile yağı yüzüne birikmiş bozuk değil çalkalayın karışır
esranushn minikelebek3 buz tarafından çıkacaksa önce üst rafa koyuyorum buzunu kendi çözüyor daha sonra bir kaseye sıcak su koyup içine koyuyorum ben yinede kendim test ediyorum ona göre veriyorum
gunesyigit Kaç gün geçti üç günü geçmemesi lazım suyu isitiyorsun benmari usulü suyu kaba koyuyorsun içine de biberonu koyuyirusn beş on dk da ısınıyor