kelebek222 Hanımlar bebeğimin hassas bir cildi var yakın zamanda bir şehir değişikliği yaptık sanırım ondan boynunun altında bir kuruluk var ve çok kaşınıyor ne yaptıysam fayda etmedi sizin öneriniz var mi kanatacak derece de kaşıyor engel olamıyorum
kelebek222 Bu durum moralimi çok bozuyor farklı bir besin vermedim ama yine de alerji yapabilir belki diye yumurta da vermiyorum ama 2-3 hafta oldu hala geçmedi nemlendirici vs de sürüyorum ama nafile
3kedili2bebekli kelebek222 stelatopiasi mı bir de çok sık nemlendirmekte gozenekleri tıkar tahriş eder günde 2 kez nemlendirmeyi deneyin ve bebisi terletmeyin ter de boyun altını tahriş eder
kelebek222 mamacitaa_ nemlendirici losyon kullanıyorum mustela istanbul da doktora gitmek ne mümkün 😪