Benim bebegik hep sola yatiyordu ve ben hep saga cevirdim, ama hep. Arkasinda kucuk yastik koydum donmesin diye. Kafa yastigi aldim cok terletti kafa yastiginij ustune muslin battaniye orttum oyle yatirdim terlememesi icin. Esim bana cok pimpiriklisin vs diyordu klasik erkekler. Telefon arka kameradan cekince belli olmuyordu ama on kameradan cekince belli oluyordu dumduzdu :( ay aklima geldikce uzuluyorum. Neyse uzun lafin kisasi surekli surekli surekli saga yatirdim su an 8 ayligiz ve duzeldi. Hatta o kadar saga yatirdim ki bu sefer de bebis duz koysam bile saga yatiyor 😂