Ben 68 kilo ile hamile kaldım sonra iştahım açıldı hızla kilo aldım. Gebelik şekerim çıkınca frenlemek zorunda kaldım yoksa 100 kilo fln giderdim sanırım doğuma. Sonra 82 kg ile doğuma gittim. Doğumdan sonra 75 kilo flndım. Emzirmeyi doğum kilosunu verdirir dediler. Çok hızlı olmasa sa zamanla doğum kilolarımı verdim. Evet emzirmeyi sadece hamile kalınca alınan kiloları verdiriyor. FAKAT şimdi sorun şu: hamilelik öncesi kiloma döndüm ve burada kitlendim kaldım. Ne yaptıysam da daha fazla kilo veremiyorum. Üstüme yapışmış gibi. Hala emziriyorum birkaç hafta sonra kızımı sütten kesicem. 2 yaşına gelmesine az kaldı çünkü. Acaba emzirdiğim için mi direnç yapıyor. Sütten kesince kilo vermeye başlar mıyım? Tecrübesi olan var mı? Aylardır aynı kiloda olmaktan sıkıldım. Çok direnç gösteriyor.