Merhaba 2.5 yasında ki oğluma jimnastiğe yazdırdım deneme dersimiz çok guzel geçmişti yazdırdım ondan sonra 4 derse gittik toplamda surekli eve gidicem diye aglıyor mızmızlanıyor bu ara genel olarak böyle ama neden böyle yapıyor anlam veremiyorum ortamı cok guzel süresi zaten 1 saat sıkılacağı bi yer degil