Femme1 Deletedmom897 scoterr var bızde 2 yaş dpgum gununde almıştı dayısı ogluma guzel yanı kullanıyoruz ama o yaşta bılmıyordu artık bu yaz biner herhalde
Deletedmom897 Femme1 biz de 2 yas ıcın alacagız xiaomi markaya bınıyor yegenım 2 yasında bu scooter daha mı zor acaba