orkide123 Aptamil pronutro kullanıyordum malum olaylardan dolayı hippe geçtim ama büyük tuvaletini katı yapıyor ve zorlanıyor normal mi acaba zamanla düzelir mi başına gelen var mı
aybikeninannesii orkide123 ben de aptamili bıraktım bebelac golda geçtim pek sevmedi gibi çıkartırken de zorlandı sonra hippe geçtim bundan da zorluyor kakasını 3. Kutuyu bitiriyoruz bu saatten sonra değiştirsem Nolcak ki alışmasını bekliyorum bakalım severek içiyor ama 5 aylık olduk bu arada
beybitolat orkide123 yaramıyorsa değiştirilir mama ben öyle biliyorum. Yani zaten bi kere yaramamış sonra nasıl yarayacak ki
orkide123 @aybikeninannesii dahada mama kalmadı zaten Napalım mecbur ek gıdaya geçene kadar sabredicez