Deletedmom323 he virgul olmadigi için yanlış anlamışım.
benim bebek de ayni oldu. 3 gun sürdü, boğazı kizarmis diye yolladi, idrar tahlilinde enfeksiyon çıktı. antibiyotik kullandık, ates düşürücü sadece calpol kullandik ve ne fark ettim.. meger az ml veriyormusum. 3 ml veriyordum, kiloya gore hesaplaniyormus 5 ml vermeye baslayinca cocugun ateşi düştü. bizimki de halsizdi. ama devamlı degildi ateş, bez koyuyordum düşüyordu, sonea birden 39lara cikiyordu. ama dusunce düştü diye giyindirmedim hic bekledim tamamen gecesiye.
insallah sizin yavrucak da atlatir bir an evvel