Meryemozen 2 aylık bebeğimin ağzında tam yutkunduğu yerde beyaz bi nokta var enfeksiyon olmuş. 3 gündür canının acısına ne emiyo ne de mama içiyo kaşıkla vermeyi denedim onu da istemedi doktora gittik jel bide ağrı kesici verdi jelin de pek faydası olmadı ağrı kesiciyi de günde 1 en fazla 2 kere ver dedi ama kıvranıyo kuzum😓 başka bi fikri olan var mı nasıl verebilirim yada ne yapabilirim?
tecrubesizanne Meryemozen daha çok küçük olduğu için yapacak pek bir şey yok maalesef. En iyi ilaç anne sütü bir damlası bile iyi gelir bir de vücut ısısı fazla yüksek olmamalı çok kalın giydirmemeye dikkat etmelisin enfeksiyon sıcak vücudu sever. Geçmiş olsun
Meryemozen tecrubesizanne canı acıdığı için emmeyi de kabul etmiyo bilemedim bende 🤷♀️ teşekkür ederim Allah razı olsun