Eşim memur ama bana bir katkısı olmuyor para vermiyor ben de kendi ayaklarimin üstünde durmak istiyorum ama köy gibi yerdeyiz. kızımın anaokuluna temizlik personeli olarak girmek istiyorum İŞKUR’dan ama utanıyorum .birde nasıl desem bilmiyorum İŞKUR’a bakıyorum yok gözüküyor iş ama buradaki köy halkından biri ay sonu ben gireceğim dedi ama ilan bakıyorum yok